Internationale hobbygroothandel

Ons team biedt professionele ondersteuning in jouw eigen taal

Bestel op maat

Bestellen kan al vanaf 1 stuk

Gratis verzending in NL v.a. 95 euro

Bestelling zorgvuldig verpakt en binnen 24 uur verzonden *

Your partner in craft

FAQ / meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Bestellen

Waar kan ik als particulier producten van Kippers Hobby kopen?

KippersHobby is een hobby groothandel die exclusief levert aan winkeliers.
Heb je zelf een winkel, webwinkel of speel je met de gedachte om een winkel te beginnen ?
Dan willen wij je graag onze diensten aanbieden, vrijblijvend klant worden.
Consumenten verwijzen wij door naar verkooppunten.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen 24 tot 48 uur verzendgereed te maken. (m.u.v. weekend en feestdagen) 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een track&trace code per e-mail zodra jouw bestelling bij de vervoerder is aangeboden. Zo kun je de levering van je bestelling volgen.

Hoe krijg ik toegang tot de inkoop prijzen?

Je kunt vrijblijvend een account aanmaken bij KippersHobby via de knop ‘Word onze klant‘. 
Wij maken een account voor je aan waarmee je toegang krijgt tot de zakelijke prijzen.

Waarom artikelen welke niet op voorraad zijn toch in de winkelwagen plaatsen?

Wanneer de artikelen weer op voorraad zijn, krijg je hier automatisch bericht over mits je de gewenste artikelen in de winkelwagen plaatst.
Daarnaast kunnen wij een nog betere inschatting maken voor een volgende bestelling.
Zeker als je grote(re) aantallen wenst, kunnen wij hierin de efficiency van ons systeem verbeteren.

Garantie & retouren

Ik heb een verkeerde of defecte bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat een product niet goed werkt of dat je per abuis iets verkeerd hebt besteld. Dat is heel vervelend.
We lossen dat daarom graag goed en snel op. Neem in alle gevallen contact met ons op.

Voor alle garantieaanvragen hanteren wij de onderstaande voorwaarden:

  • Ontbrekende of kapotte artikelen dienen binnen 8 dagen na verzending van je pakket te worden gemeld (dit geldt niet voor artikelen met een fabrieksgarantie).
  • Je aanvraag is pas definitief na goedkeuring van ons team.
  • Het is niet toegestaan om artikelen zonder overleg te retourneren.
  • Indien je artikelen retourneert dien je, om misverstanden te voorkomen, dit op te sturen o.v.v. je klantnummer, factuurnummer en betreffende artikelnummer(s).
  • Voor artikelen met een fabrieksgarantie gelden de voorwaarden van de producent. Hiervoor dien je contact op te nemen met ons team.